Idee, koncepcje, problemy, wątpliwości?

Przedyskutuj wszystko z naszymi Ekspertami.

  • Od czego zacząć sprzedaż w Internecie?
  • Ile środków przeznaczyć na promocje?
  • W jaki sposób skutecznie sprzedawać w Internecie?
  • Które źródła ruchu będą dla Twojej firmy najlepsze?
  • Który system e-commerce wybrać?
  • Jak wykorzystać Facebook do działań sprzedażowych?
  • Jak zmniejszyć koszty?
  • Co robi Moja konkurencja?
  • Gdzie tracę najwięcej pieniędzy?
  • Które produkty, usługi najlepiej promować i dlaczego?
  • Jak wysyłać maile, żeby sprzedawały?
  • Ile tak naprawdę kosztuje prowadzenie sklepu internetowego?
  • Jak zwiększyć sprzedaż?

Nie ma problemu, którego nie można by rozwiązać.

Pod warunkiem, że wiadomo, jak to zrobić.

Nasi Eksperci to wiedzą

Producent domów 

Sytuacja wyjściowa:
– 6 000 zł miesięcznie koszty związane z internetem: pracownik + koszty reklamy
– Facebook –  na stronę wchodziło 26 użytkowników miesięcznie (koszt kontaktu: 230 zł)
– 0 zapytań ofertowych miesięcznie.
Przez rok wydano ponad 72 tys. złotych, by uzyskać 4 zapytania i nie wygenerować żadnej sprzedaży!

Po konsultacjach z zarządem przeprowadziliśmy audyt wraz z opracowaniem i wdrożeniem nowej strategii działania.

Efekt:
– Ponad 5000 użytkowników z Facebooka miesięcznie
– Stworzenie efektywnej bazy mailingowej
– 20 zapytań ofertowych miesięcznie
– 3 sprzedane domy po 6 miesiącach

Sklep internetowy – Stagnacja w sprzedaży

Sytuacja wyjściowa:
– Przez kilka ostatnich miesięcy sklep z artykułami sportowymi odnotowywał sprzedaż na niezmiennym, niezadowalającym poziomie.

Sklep do obsługi zatrudniał 2 osoby i na pierwszy rzut oka wszystko działało poprawnie.

Po konsultacjach przedstawiliśmy pełną listę zmian zawierającą szczegółowo opisane zalecenia.

Efekt:
– Firma już po wdrożeniu pierwszych zaleceń odnotowała wzrost przychodów z jednoczesnym zmniejszeniem kosztów.

Sprzedaż usług przez Internet – Salon kosmetyczny

Właściciele salonu kosmetycznego chcieli zacząć aktywnie klientów poprzez Internet

Podczas konsultacji z właścicielami ustaliliśmy – cel sprzedażowy:
– 100 nowych klientów miesięcznie
– czas: 9 miesięcy, tyle zostało do końca roku
– budżet

Opracowaliśmy i wdrożyliśmy szczegółową strategię działania z zastosowaniem elementów e-commerce.

Efekt:
Plan został zrealizowany w 130%

Zaufali nam