Obowiązkowa lista książek
dla Każdego kto jest zainteresowany 
Analityką,
Optymalizacją,
Automatyzacją Sprzedaży
dzięki internetowi 

Don’t Make Me Think

„Nie ma znaczenia, ile razy musisz kliknąć, pod warunkiem, że każde kliknięcie jest wyborem dokonanym jednoznacznie i bez chwili zastanowienia”

Podstawowa pozycja kto interesuje się optymalizacją

Google Website Optimizer

„100% eliminowanie błędów na witrynie internetowej nie zawsze jest możliwe. Warto jednak próbować”

Testy A/B
Testy Wielowymiarowe

Analytics for user experience

„Książka ta pomoże Ci wyciągać ze statystyk stron internetowych odpowiedzi na pytania dotyczące Twoich użytkowników i tego, jak korzystają z Twojej witryny”

Analiza danych internetowych a wiedza o użytkownikach

A / B Testing

„W kontekście działalności internetowej konwersja jest punktem, w którym użytkownik wykonuje pożądaną czynność na stronie.”

Jak testy A/B dwukrotnie pomogły w zdobyciu Białego Domu

Web Analytics 2.0

„Analityka pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz”

Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty

Web Analytics ..

„Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu.”

Obszerne podstawy analityki internetowej

Conversion Code

„Zdumiewa mnie, jak wiele osób gotowych jest wydać małą fortunę na leadów, a później nie wykorzystuje tego i nie poświęca odpowiednio dużo czasu, pieniędzy i środków na ich konwersję.”

Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę

SEO Secrets

„ Nauczysz się znajdować problemy związane z SEO oraz rozwiązywać je, dowiesz się, jak zoptymalizować witrynę pod kątem różnych wyszukiwarek”

Mówi się, że jeżeli czegoś nie ma w wyszukiwarce Google, to coś nie istnieje

UX Strategy

„Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku. Przeprowadź badania i analizę konkurencji w celu lepszego poznania zatłoczonego rynku lub stworzenia na nim jakiejś niepowtarzalnej wartości.”

Zdefiniuj i zweryfikuj docelową grupę użytkowników

NA JAKIM ETAPIE DZIAŁANIA JESTEŚ W TEJ CHWILI?