97-98% odwiedzających Twój sklep nie decyduje się na zakup.
Dlaczego? 

W sklepie stacjonarnym była by to katastrofa!

Masz sklep internetowy

Ale….
Nie wiesz jak zwiększyć sprzedaż
Nie wiesz którą reklamę wybrać

Podnieść skuteczność sklepu
Pozyskać więcej klientów
Konkurencja jest duża 

Potrzebujesz wsparcia - Napisz do Nas

Wyobraź sobie sklep stacjonarny

Nad wejściem neon z zepsutymi literami. Za zamazaną szybą zakurzone towary a w środku chaos.

Produktów dużo, ale rozrzucone są po całym sklepie. Luzem, bez opakowań, bez informacji. W polu widzenia nie ma obsługi, a w miejscu kasy jest dziwna bramka. Żeby zapłacić, trzeba najpierw wyrazić zgodę na tajemnicze klauzule.

Co Ty robisz w takim miejscu? Kupujesz?

O nie! Prędzej dołączasz do 98% klientów z podobnymi zastrzeżeniami. 
I tak będzie się działo, dopóki wszystko nie zostanie uporządkowane, dobrze poukładane i zorganizowane tak, aby klienci z chęcią wracali po kolejne zakupy.

Podnieś sprzedaż Zamów Audyt Sklepu

Czas na zwiększenie sprzedaży
oraz zdobycie nowych klientów.

ZOBACZ JAK PRZEPROWADZAMY AUDYT SKLEPU

Raport zawiera szczegółowe informacje dotyczące błędów
oraz rozwiązania poprawiające komfort użytkownika  spełniając cele biznesowe.

Raporty zazwyczaj zawierają od 40 do 100 stron i
przedstawiają od 50 do 150 zaleceń, które są traktowane priorytetowo. 

Ocena jest szczegółowa i wypełniona przykładami
z objaśnieniami z możliwymi do zastosowania zaleceniami.

Raport składa się z 4 głównych części

Część I

Ocena wyglądu, skuteczności i sposobu działania sklepu

Analiza możliwości sprzedażowych sklepu

Część II

Skąd przyszli, kim są i co robią klienci w Twoim sklepie.

Analiza źródeł odwiedzin, ruchu w sklepie oraz zachowań użytkowników.

Część III - w wersji Premium

Obserwacja zachowań klientów na żywo.

Analiza sklepu poprzez mapy ciepła, mapy kliknięć i krycia oraz nagrane sesje klientów.

Automatyczne nagrywanie zachowań klientów w sklepie.

Analiza zachowań klientów na bieżąco – działania każdego klienta na stronie są rejestrowane.

Analizowane są szczegółowo poczynania użytkownika, jego kliknięcia, sposób przewijania.
Daje to realny obraz sprzedaży oraz zachowań użytkowników na stronie Klienci przestają być anonimowi.

Analiza ta odpowiada na wszystkie pytania dotyczące sprzedaży oraz zachowania klientów na stronie

Mapy ciepła

Przewidują miejsca, obszary w sklepie, które najbardziej przyciągają wzrok i uwagę klientów.

Mapa ciepła daje wynik w postaci gamy kolorów, reprezentujących zróżnicowanie poziomów uwagi:

  • Niskie zainteresowanie
  • Średnie zainteresowanie
  • Wysokie zainteresowanie

Mapy przewijania – scrollowania

Pokazują jak głęboko klienci przewijają stronę w dół czy docierają do końca strony czy też przerywają oglądanie w określonym momencie.

Najbardziej intensywne obszary to te, które przyciągają najwięcej uwagi.

Wskazują, które miejsca są istotne dla klientów, a które ignorowane.

Mapy kliknięć

Obrazują ścieżki ruchu kursora i kolejność (hierarchię) elementów wewnątrz strony.

Mapa kliknięć wizualizuje serię przystanków i szybkich ruchów oka, które wykonujemy oglądając stronę.

Poszczególne obszary są zaznaczone okręgami wraz z numerem, określającym kolejność klikania.

Część IV - w wersji Premium

Analiza Twojej konkurencji w aspekcie użytkowników.

W jaki sposób i do jakich klientów dociera Twoja konkurencja

zaufali nam